KÉZBESÍTHETETLEN KÜLDEMÉNYEK
Belföldi küldemény esetén:
Amennyiben a csomagot az első kiszállítási napon nem tudja leadni a futár, következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha akkor sem veszik át a küldeményt, díjmentesen visszaszállítjuk azt a feladónak. Sikertelen kézbesítés után alapesetben még egy alkalommal, tehát összesen 2 alkalommal próbáljuk meg leadni a címzettnek a csomagot. Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve kivételes esetekben lehetőség van akár 3. kiszállítási időpontra is, amennyiben az első kettő sikertelen volt időhiány, kapacitáshiány miatt.
Nemzetközi küldemény esetén:
Sikertelen kézbesítés esetén a küldeményt nem kézbesítjük a következő munkanapon, hanem felvesszük a címzettel a kapcsolatot és leegyeztetünk egy következő átadási időpontot. Ha a második kézbesítés sem volt sikeres a küldeményt megtagadottnak tekintjük. Amennyiben a csomagot átvételét a címzett elutasítja, elmulasztja vagy a megbízónak felróható okokból kézbesíthetetlennek minősül egy nemzetközi küldemény, továbbá ha az adott ország vámhivatala nem lépteti be a célországba abban az esetben visszaszállítási díjat alkalmazunk. Ilyen jellegű küldemény visszakézbesítési díja minden esetben az eredeti szállítási tarifa 75%-a. Amennyiben a megbízó a visszakézbesítést el szeretné kerülné, kérjük még Magyarország területére vissza nem érkezés előtt szíveskedjen felénk jelezni. Ebben az esetben a küldeményt térítésmentesen megsemmisítjük.